Etnocentricky zamerané marketingové stratégie /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Ďaďo, Jaroslav, 1954- (Author), Nagyová, Ľudmila (Author), Zajková, Daniela (Author), Táborecká-Petrovičová, Janka (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Banská Bystrica : Belianum, Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta, 2017.
Vydanie:Prvé vydanie
Edícia:Studia oeconomica 56
Ekonomická fakulta
Témy:
ISBN: 9788055712031 (brož.)
Fyzický popis: 245 strán : fotografie, grafy, tabuľky ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720491597
III.240871
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod
Absenčne  Požiadavka 2720491598
III.240872
Výpožičný pult Hlavná 10