Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Vajčnerová, Ida, 1967- (Author), Ryglová, Kateřina (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Praha : Grada, 2017.
Vydanie:První vydání
Edícia:Manažer
Témy:
ISBN: 9788024750217 (brož.)
Fyzický popis: 186 strán : fotografie, grafy, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720495607
IV.230940
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod
Absenčne  Požiadavka 2720495608
IV.230942
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720495609
IV.230941
Výpožičný pult Hlavná 10