Manažment, marketing, redigovanie vo vydavateľskej a redakčnej praxi : periodická tlač, online médiá /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Pravdová, Hana (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015.
Vydanie:Druhé rozšírené vydanie
Témy:
ISBN: 9788081057540 (brož.)
Fyzický popis: 256 strán ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Rezervovať 17/05/24 2720501988
III.241437
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Rezervovať 22/05/24 2720501989
III.241438
Výpožičný pult Hlavná 10