Marketing a spoločnosť. II /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Kollárová, Daniela (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013.
Vydanie:Vydanie prvé
Témy:
ISBN: 9788081055065 (brož.)
Fyzický popis: 133 strán : ilustrácie, schémy, tabuľky ; 29 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720502140
V.236985
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy
Absenčne  Požiadavka 2720502139
V.236984
Výpožičný pult Hlavná 10