Marketingová komunikácia v digitálnom veku : (vybrané trendy, metódy a techniky) /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Rajčák, Milan, 1958- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013.
Vydanie:Vydanie prvé
Témy:
ISBN: 9788081055232 (brož.)
Fyzický popis: 100 strán : fotografie, grafy, ilustrácie ; 20 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720502195
III.241488
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720502196
III.241489
Výpožičný pult Hlavná 10