Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Jesenský, Daniel (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Praha : Grada, 2018.
Vydanie:První vydání
Témy:
ISBN: 9788027102525 (viaz.)
Fyzický popis: 504 strán : fotografie, grafy, ilustrácie, portréty, schémy, tabuľky ; 25 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720517283
IV.231572
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720517284
IV.231574
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720517285
IV.231573
Výpožičný pult Hlavná 10