Marketing identity : brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th-9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Science, Smolenice, Slovak Republic. Part II /
Uložené v:
Ďalší autori: | , , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | English |
Vydané: |
Trnava :
Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava,
2016.
|
Témy: | |
ISBN: |
9788081058417 (brož.) |
Fyzický popis: |
505 strán : grafy, ilustrácie, tabuľky ; 21 cm. |
Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!
|
Titul je dostupný aj v ...
Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií:
0
Status | Požičané do | Čiarový kód Signatúra |
Umiestnenie | Popis Zoradiť podľa |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
Absenčne Požiadavka |
2720564940 III.243705 |
Výpožičný pult Hlavná 10 |