Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Koudelková, Petra, 1985- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Jesenice : Ekopress, 2019.
Vydanie:Vydání I.
Témy:
ISBN: 9788087865507
Fyzický popis: 125 strán : fotografie, grafy, ilustrácie, tabuľky ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720696501
III.246430
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod