Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing : implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Banyár, Milan, 1982- (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018.
Edition:Prvé vydanie
Subjects:
ISBN: 9788022345903
Physical Description: 191 strán : fotografie, grafy, ilustráie, tabuľky ; 24 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

LEADER 02538nam a2200613 i 4500
001 000624283
005 20191216091542.0
008 190524s2018 xo adlog 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788022345903  |q (brožované) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |b eng 
043 |a e-xo---  |a e-xr--- 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 658.8-028.76  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a 339.138  |2 2011 
080 |a (437.6)  |2 2011 
080 |a (437.3)  |2 2011 
080 |a (048.8)  |2 2011 
100 1 |a Banyár, Milan,  |d 1982-  |4 aut 
245 1 0 |a Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing :  |b implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /  |c Milan Banyár. 
246 3 3 |a Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe 
246 3 0 |a Marketing :  |b implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe 
250 |a Prvé vydanie 
264 1 |a Bratislava :  |b Univerzita Komenského v Bratislave,  |c 2018. 
300 |a 191 strán :  |b fotografie, grafy, ilustráie, tabuľky ;  |c 24 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a zväzok  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vydala Univerzita Komenského v Bratislave vo Vydavateľstve UK 
500 |a Zoznam obrázkov, schém, tabuliek a grafov 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografiu 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a guerilla marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a guerilla marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a communication in marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPHeng 
651 7 |a Slovensko  |2 SVKKKPH 
651 7 |a Česko  |2 SVKKKPH 
651 7 |a Slovakia  |2 SVKKKPHeng 
651 7 |a Czechia  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a monografie  |2 SVKKKPH 
655 7 |a monographs  |2 SVKKKPHeng 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-223-4590-3 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 PK1  |b Študovňa kníh  |3 IV.236232  |9 4 - Ekonomické vedy, obchod  |6 1100095  |q 20191023  |5 2720697258  |8 20191023  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |g 000140229  |z 13.20  |t 20230417  |u 0922  |w 000624283  |x 000010 
a02 0 |a 9788022345903 
090 |g SCKHL  |k Študovňa kníh  |a IV.236232  |j 1100095  |i 2720697258  |s Príručka / Študovňa