Brand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Budelmann, Kevin (Author), Kim, Yang, 1968- (Author), Wozniak, Curt (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Beverly : Rockport Publishers, 2010
Témy:
ISBN: 9781592535781
159253578X
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720741214
V.240147
Výpožičný pult Hlavná 10