Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Koman, Gabriel (Author), Holubčík, Martin (Author), Kubina, Milan (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020.
Vydanie:1. vydanie
Edícia:Vysokoškolské učebnice
Témy:
ISBN: 9788055417028
Fyzický popis: 200 strán : fotografie, grafy, ilustrácie, schémy, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Rezervovať 27/05/24 2720749356
IV.238514
Výpožičný pult Hlavná 10