STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: - MASM - Systémy kvality, Martin (Martin, Slovensko)
Ďalší autori: Grauzeľ, Jozef (Translator)
Médium: Norma
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Témy:
Fyzický popis: 40 strán : obr. ,tab.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Zhrnutie:Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018
Popis jednotky:Súbežný názov v angličtine, francúzštine, nemčine
Spracovateľ: Jozef Grauzeľ
Táto norma nahrádza STN ISO 10003 z júna 2009 v celom rozsahu
Fyzický popis:40 strán : obr. ,tab.
Bibliografia:Normatívne referenčné dokumenty s. 2 ; literatúra s. 39