STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10002: 2018

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Author: Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žiline (Žilina, Slovensko)
Other Authors: Hrnčiar, Miroslav (Translator)
Format: Norma
Language:Slovak
English
Published: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Subjects:
Physical Description: 36 stán.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Normy-prez. 2720785855
STN ISO 10002
Stredisko VTI Pribinova 1