STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10002: 2018

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žiline (Žilina, Slovensko)
Ďalší autori: Hrnčiar, Miroslav (Translator)
Médium: Norma
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Témy:
Fyzický popis: 36 stán.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Normy-prez. 2720785855
STN ISO 10002
Stredisko VTI Pribinova 1