STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: - MASM - Systémy kvality, Martin (Martin, Slovensko)
Ďalší autori: Grauzeľ, Jozef (Translator)
Médium: Norma
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Témy:
Fyzický popis: 40 strán : obr. ,tab.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 02464nam a2200565 a 4500
001 000664780
003 SVKKK
005 20210611083019.0
008 210607s2021 xo ka f u 000 0 slo c
FMT
020 |c (Úhrada je určená počtom strán) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 1 |a slo  |h eng 
044 |a xo  |c SK 
046 |a s  |m 20210601 (účinnosť) 
080 |a 005.6  |2 2011 
080 |a 006.7/.8  |2 2011 
080 |a (437.6)  |2 2011 
080 |a (4)  |2 2011 
084 |a 03.120.10  |2 ICS 
130 0 |a STN 01 0309 (STN ISO 10003) 
245 1 0 |a STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie. 
246 1 0 |a Manažérstvo kvality 
246 1 0 |a Spokojnosť zákazníka 
246 1 0 |a Návod na riešenie sporu mimo organizácie 
246 3 0 |a ISO 10003:2018 
260 |a Bratislava :  |b Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky,  |c 2021. 
300 |a 40 strán :  |b obr. ,tab. 
500 |a Súbežný názov v angličtine, francúzštine, nemčine 
500 |a Spracovateľ: Jozef Grauzeľ 
500 |a Táto norma nahrádza STN ISO 10003 z júna 2009 v celom rozsahu 
520 8 |a Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018 
540 |a STN vydané na akomkoľvek nosiči sa môžu rozmnožovať a rozširovať iba so súhlasom určenej právnickej osoby  |b SÚTN Bratislava  |c zákon 60/2018 Z. z. 
504 |a Normatívne referenčné dokumenty s. 2 ; literatúra s. 39 
655 7 |a normy  |2 SNKPH 
650 0 7 |a manažment kvality 
650 0 7 |a technické normy a štandardy  |z Slovensko 
650 0 7 |a technické normy a štandardy  |z krajiny Európskej únie 
650 0 7 |a kvalita 
650 0 7 |a Quality management 
650 0 7 |a spokojnosť zákazníkov 
700 1 |a Grauzeľ, Jozef  |4 trl 
710 1 |a Slovensko.  |b Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo  |4 stn 
710 2 |a Slovenský ústav technickej normalizácie (Bratislava, Slovensko).  |b Technická komisia č. 22 Kvalita  |4 stn 
710 2 |a - MASM - Systémy kvality, Martin (Martin, Slovensko) 
910 |a svkkk 
998 |a NO 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m PAPER  |1 SCKHL  |2 SK40  |b Normy Pribinova 1  |3 STN ISO 10003  |6 11875  |q 20210611  |5 2720785845  |8 20210611  |f 40  |s Normy-prez.  |z 18.90  |t 00000000  |u 0000  |w 000664780  |x 000010 
090 |g SCKHL  |k Normy Pribinova 1  |a STN ISO 10003  |j 11875  |i 2720785845  |s Normy-prez.