STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10002: 2018

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Author: Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita v Žiline (Žilina, Slovensko)
Other Authors: Hrnčiar, Miroslav (Translator)
Format: Norma
Language:Slovak
English
Published: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Subjects:
Physical Description: 36 stán.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Description
Summary:Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10002: 2018
Item Description:Súbežný názov v angličtine, francúzštine, nemčine
Spracovateľ: Miroslav Hrnčiar
Táto norma nahrádza STN ISO 1002 z júna 2005 v celom rozsahu
Physical Description:36 stán.
Bibliography:Normatívne referenčné dokumenty s. 2 ; literatúra s. 33