Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: Prešovská univerzita v Prešove Fakulta manažmentu Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Ďalší autori: Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Gbúrová, Jaroslava, 1983- (Editor), Fedorko, Richard, 1986- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2021.
Témy:
ISBN: 9788081654350
Fyzický popis: 1 CD-ROM; 74 strán : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Pod názvom: Projekt VEGA 1/0609/19
Fyzický popis:1 CD-ROM; 74 strán : farebný ; 12 cm.
Médium:Technické požiadavky: Adobe Reader
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu
ISBN:9788081654350