Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: Prešovská univerzita v Prešove Fakulta manažmentu Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Ďalší autori: Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Gbúrová, Jaroslava, 1983- (Editor), Fedorko, Richard, 1986- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2021.
Témy:
ISBN: 9788081654350
Fyzický popis: 1 CD-ROM; 74 strán : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 03179nmm a2200781 ir4500
001 000666722
005 20210803111551.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 210803s2021 xo q slo#d
FMT
020 |a 9788081654350  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |a eng  |b eng 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotrebiteľa. Správanie spotrebiteľa  |2 konspekt 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 339:004.738  |2 2011 
080 |a 658.849:004.738  |2 2011 
080 |a 366.1  |2 2011 
080 |a 004+621.39  |2 2011 
080 |a 658.8:621.395.721.5  |2 2011 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 2011 
080 |a 316.774:004.738  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
245 0 0 |a Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c editori: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová, Richard Fedorko. 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman s.r.o.,  |c 2021. 
300 |a 1 CD-ROM; 74 strán :  |b farebný ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
366 |e 100 kusov 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
500 |a Pod názvom: Projekt VEGA 1/0609/19 
504 |a Obsahuje bibliografiu 
538 |a Technické požiadavky: Adobe Reader 
546 |a Text v slovenčine a angličtine ; anglické resumé 
650 0 7 |a elektronický obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a spotrebiteľské správanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a informačné a komunikačné technológie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a mobil marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a internetový marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a sociálne média  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic commerce  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a consumer behavior  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a information and communication technology  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a mobile marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a Internet marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a social media  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Bačík, Radovan,  |d 1983-  |4 edt 
700 1 |a Gbúrová, Jaroslava,  |d 1983-  |4 edt 
700 1 |a Fedorko, Richard,  |d 1986-  |4 edt 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove  |b Fakulta manažmentu  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-435-0 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK2  |b Konzultanti  |3 CDA.4398  |9 chodba  |6 7829  |q 20210803  |5 2720809581  |8 20210803  |f 09  |s Prezenčne  |h MEDIAD  |z 3.00  |t 20240402  |u 1451  |w 000666722  |x 000010 
a02 0 |a 9788081654350 
090 |g SCKHL  |k Konzultanti  |a CDA.4398  |j 7829  |i 2720809581  |s Prezenčne 
924 |a AVM