Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality /
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Slovak |
Published: |
Banská Bystrica :
Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici,
2021.
|
Edition: | Prvé vydanie |
Series: | Ekonomická fakulta
|
Subjects: | |
ISBN: |
9788055718781 |
Physical Description: |
147 strán : ilustrácie, tabuľky ; 21 cm. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Titul je dostupný aj v ... 

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií:
1
Status | Due Date | Barcode Call Number |
Location | Description Sort |
Notes |
---|---|---|---|---|---|
Príručka / Študovňa |
2720812879 III.250817 |
Študovňa kníh Hlavná 10 Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod |
|||
Absenčne Recall This | Požadovaná |
2720815631 III.251083 |
Výpožičný pult Hlavná 10 |