Teória a prax environmentálneho marketingu pre postoje mladých ľudí : úryvky zo zdravia - a marketingové riešenia šetrné k životnému prostrediu.

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: [Miesto vydania nie je známe] : [YOUTH4N], [2021].
Témy:
ISBN: 9788057032458
Fyzický popis: 133 strán : fotografie, grafy, ilustrácie, tabuľky ; 25 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Povinný výt.  Požiadavka 2720814619
IV.241101
Výpožičný pult Hlavná 10