Communicating fashion brands : theoretical and practical perspectives /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Huggard, Emily (Editor), Cope, Jon (ed)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: London : New Tork : Routledge, 2020.
Vydanie:First published
Témy:
ISBN: 9781138613560
Fyzický popis: xvi, 172 strán : fotografie, ilustrácie, schémy, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720832177
IV.241979
Výpožičný pult Hlavná 10