Communicating fashion brands : theoretical and practical perspectives /

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Huggard, Emily (Editor), Cope, Jon (ed)
Format: Book
Language:English
Published: London : New Tork : Routledge, 2020.
Edition:First published
Subjects:
ISBN: 9781138613560
Physical Description: xvi, 172 strán : fotografie, ilustrácie, schémy, tabuľky ; 24 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720832177
IV.241979
Výpožičný pult Hlavná 10