Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Smolková, Eva (Author), Smolka, Samuel (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021.
Vydanie:prvé vydanie
Témy:
ISBN: 9788022353298
Fyzický popis: 166 strán : ilustrácie, schémy, tabuľky ; 25 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Povinný výt.  Požiadavka 2720892152
IV.242640
Výpožičný pult Hlavná 10