Reklama 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie reklamy a PR /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Compiler), Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Valter, Ján, 1959-2017 (Author), Banyár, Milan, 1982- (Author)
Korporatívny autor: Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta. Katedra marketingovej komunikácie
Ďalší autori: Vopálenská, Eva, 1946- (Compiler)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikáci, Filozofická fakulta Univerzita Komenského, 2015.
Témy:
ISBN: 9788089652129
Fyzický popis: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720893709
CDA.4513
Konzultanti Hlavná 10
Polička chodba