Reklama 16 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Valter, Ján, 1959-2017 (Author), Deptová, Tatiana, 1972- (Author), Uličný, Peter, 1960- (Author), Kosibová, Gabriela, 1992- (Author), Púchovský, Filip, 1988- (Author), Šedivá, Kristína (Author)
Korporatívny autor: Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta. atedra marketingovej komunikácie
Ďalší autori: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Compiler)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského, 2017.
Témy:
ISBN: 9788089652181
Fyzický popis: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720893901
CDA.4514
Konzultanti Hlavná 10
Polička chodba