Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Birknerová, Zuzana, 1970- (Author), Miško, Dávid (Author), Ondrijová, Ivana, 1980- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Prešovská univerzita v Prešove vo Vydavateľstve PU, 2022.
Témy:
ISBN: 9788055529172
Fyzický popis: 130 strán : schémy, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Povinný výt.  Rezervovať 22/05/24 2721006057
IV.245231
Výpožičný pult Hlavná 10