Manažérske rozhodovanie v marketingu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Baumöhl, Eduard (Author), Čvirik, Marián, 1992- (Author), Kukura, Marek (Author), Ševčíková, Renáta (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2023.
Vydanie:Vydanie prvé
Témy:
ISBN: 9788022550604
Fyzický popis: 124 strán : ilustrácie ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2721016440
III.255345
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4-Ekonomické vedy