Základy marketingu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Vrtaňa, Dávid, 1993- (Author), Križanová, Anna, 1960- (Author), Nadányiová, Margaréta, 1980- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Žilina : Žilinská univerzita, 2024.
Vydanie:1. vydanie
Edícia:Vysokoškolské učebnice
Témy:
ISBN: 9788055421186
Fyzický popis: 192 strán : schémy, tabuľky ; 25 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2721125084
IV.247889
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4-Ekonomické vedy