Erfolgsfaktor Kundenerlebnisse : Wege zur interaktiven Marktkommunikation /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Homann, Rolf (Author), Löffler, Jaromir (Author), Zimmermann, Rolf (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:German
Vydané: Zürich : Orell Füssli Verlag, c1993
Vydanie:1. Aufl.
Témy:
ISBN: 3905598574 (viaz.)
Fyzický popis: 231 s. : fotogr., il. ; 23 cm
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720065975
IV.195703
Výpožičný pult Hlavná 10