Marketing. : Marketingové plánovanie. Marketingové informačné systémy. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Gallo, Peter (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Dominanta, Doc. Ing. Peter Gallo, CSc., 1995
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: (brož.)
Fyzický popis: 34 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Dočasne nezv. 2720092636
III.170840
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720051199
III.170841
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720053623
III.170842
Výpožičný pult Hlavná 10