Managerial marketing for industrial firms. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Ames, Charles B. (Author), Hlavacek, James D. (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: New York : Random House, Inc., 1984
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 039433583X (viaz.)
Fyzický popis: 560 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720177188
IV.165265
Výpožičný pult Hlavná 10