Formy digitálneho a mobilného marketingu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Mikuláš, Peter (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2017.
Vydanie:Prvé vydanie
Témy:
ISBN: 9788055811758 (brož.)
Fyzický popis: 77 strán : fotografie, grafy, tabuľky ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01703nam a2200397 a 4500
001 000563273
005 20171204103637.0
008 171025s2017 xo dlo f p 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788055811758 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 339.138  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a (075.8)  |2 2011 
100 1 |a Mikuláš, Peter  |4 aut 
245 1 0 |a Formy digitálneho a mobilného marketingu /  |c Peter Mikuláš. 
250 |a Prvé vydanie 
260 |a Nitra :  |b Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre,  |c 2017. 
300 |a 77 strán :  |b fotografie, grafy, tabuľky ;  |c 21 cm. 
366 |e 150 výtlačkov 
504 |a Bibliografia: s. 73-77; bibliografické odkazy 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice vysokých škôl  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-558-1175-8 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 PK1  |b Študovňa kníh  |3 III.240879  |9 4 - Ekonomické vedy, obchod  |6 1084215  |q 20171018  |5 2720491640  |8 20171018  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |g 000123883  |h SCKHL  |z 4.49  |t 00000000  |u 0000  |w 000563273  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 III.240880  |6 1084216  |q 20171018  |5 2720491641  |8 20171018  |f 70  |s Absenčne  |g 000123883  |h SCKHL  |z 4.49  |t 20221215  |u 1018  |w 000563273  |x 000020 
a02 0 |a 9788055811758 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Študovňa kníh  |a III.240879  |j 1084215  |i 2720491640  |s Príručka / Študovňa 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a III.240880  |j 1084216  |i 2720491641  |s Absenčne