STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Author: - MASM - Systémy kvality, Martin (Martin, Slovensko)
Other Authors: Grauzeľ, Jozef (Translator)
Format: Norma
Language:Slovak
English
Published: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Subjects:
Physical Description: 40 strán : obr. ,tab.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Description
Summary:Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018
Item Description:Súbežný názov v angličtine, francúzštine, nemčine
Spracovateľ: Jozef Grauzeľ
Táto norma nahrádza STN ISO 10003 z júna 2009 v celom rozsahu
Physical Description:40 strán : obr. ,tab.
Bibliography:Normatívne referenčné dokumenty s. 2 ; literatúra s. 39