STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu normy ISO 10003: 2018

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Author: - MASM - Systémy kvality, Martin (Martin, Slovensko)
Other Authors: Grauzeľ, Jozef (Translator)
Format: Norma
Language:Slovak
English
Published: Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2021.
Subjects:
Physical Description: 40 strán : obr. ,tab.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Normy-prez. 2720785845
STN ISO 10003
Stredisko VTI Pribinova 1