Teória a prax environmentálneho marketingu pre postoje mladých ľudí : úryvky zo zdravia - a marketingové riešenia šetrné k životnému prostrediu.

Saved in:
Bibliographic Details
Format: Book
Language:Slovak
Published: [Miesto vydania nie je známe] : [YOUTH4N], [2021].
Subjects:
ISBN: 9788057032458
Physical Description: 133 strán : fotografie, grafy, ilustrácie, tabuľky ; 25 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Povinný výt.  Place a Hold 2720814619
IV.241101
Výpožičný pult Hlavná 10