Reklama 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie reklamy a PR /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Compiler), Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Valter, Ján, 1959-2017 (Author), Banyár, Milan, 1982- (Author)
Corporate Author: Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta. Katedra marketingovej komunikácie
Other Authors: Vopálenská, Eva, 1946- (Compiler)
Format: Software
Language:Slovak
Published: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikáci, Filozofická fakulta Univerzita Komenského, 2015.
Subjects:
ISBN: 9788089652129
Physical Description: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Description
Item Description:Názov z titulnej obrazovky
Physical Description:1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Bibliography:Obsahuje bibliografiu a bibliografické odkazy
ISBN:9788089652129