Reklama 16 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Valter, Ján, 1959-2017 (Author), Deptová, Tatiana, 1972- (Author), Uličný, Peter, 1960- (Author), Kosibová, Gabriela, 1992- (Author), Púchovský, Filip, 1988- (Author), Šedivá, Kristína (Author)
Korporatívny autor: Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta. atedra marketingovej komunikácie
Ďalší autori: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Compiler)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského, 2017.
Témy:
ISBN: 9788089652181
Fyzický popis: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Fyzický popis:1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu a bibliografické odkazy
ISBN:9788089652181