Reklama 16 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Valter, Ján, 1959-2017 (Author), Deptová, Tatiana, 1972- (Author), Uličný, Peter, 1960- (Author), Kosibová, Gabriela, 1992- (Author), Púchovský, Filip, 1988- (Author), Šedivá, Kristína (Author)
Corporate Author: Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta. atedra marketingovej komunikácie
Other Authors: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Compiler)
Format: Software
Language:Slovak
Published: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského, 2017.
Subjects:
ISBN: 9788089652181
Physical Description: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720893901
CDA.4514
Konzultanti Hlavná 10
Polička chodba