Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Štefko, Róbert, 1968- (Editor), Miško, Dávid, 1992- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2024.
Témy:
ISBN: 9788081655593
Fyzický popis: 1 CD-ROM (112 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Katedra marketingu a medzinárodného obchodu a Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Prešovská univerzita v Prešove
Fyzický popis:1 CD-ROM (112 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu na strane 108-110
ISBN:9788081655593