Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Štefko, Róbert, 1968- (Editor), Miško, Dávid, 1992- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2024.
Témy:
ISBN: 9788081655753
Fyzický popis: 1 CD-ROM (147 strán) : farebný, grafy, tabuľky, schémy ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove. Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu. Katedra marketingu a medzinárodného obchodu a Katedra manažérskej psychológie
Pod názvom: Projekt VEGA 1/0428/23 a APVV-23-0472
Vydavateľ Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove
Fyzický popis:1 CD-ROM (147 strán) : farebný, grafy, tabuľky, schémy ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami
ISBN:9788081655753